Vámi často kladené otázky
Jak a kdy proběhne úhrada?
Úhrada proběhne vždy při převzetí stroje – převodem nebo v hotovosti.
Kdo vyřizuje administrativní zátěž kolem odkupu?
Veškeré papírování zařizuje naše společnost.
Je možné snížení ceny dopravy v případě, že si sami zajistíme demontáž a nakládku zařízení do přepravy?
Součástí nabídkové ceny za odkup daného předmětu je vždy položka manipulace a ostatních prací. Před zasláním ceny s prodávajícím
konzultujeme jeho možnosti.
Vykupujete i stroje bez doložení vlastnictví?
Při výkupu strojů a majetku si vždy ověřujeme základní údaje, které musejí odpovídat vlastnictví daného předmětu prodávajícího.
Mám zařízení, které již nevyužiji. Jak dále postupovat v případě prodeje, kam se mohu obrátit?
Stačí zavolat a následné kroky, jak postupovat, Vám sdělíme telefonicky nebo zašleme prostřednictvím e-mailu.
Kam mohu zaslat údaje o stroji?
Na webových stránkách najdete dotazník, kde vyplníte veškeré potřebné údaje, nebo přímo na naši e-mailovou adresu info@heavytech.cz.